20 Dagar

Dag 1- En bild på dej för ett år sen och en bild på dej nu Dag 2- Parfym som du använder Dag 3- Dina mobilskal Dag 4- En förebild Dag 5- Ett favorit minne ifrån 2011 Dag 6- Favorit band/sångare och favorit låt Dag 7- Vad jag ska göra imon Dag 8- 10 saker ni inte visste om mej Dag 9- Mitt favorit plagg Dag 10- Vad jag har på mej just nu Dag 11- Favorit tid på dygnet Dag 12- Gillar du någon just nu ? Dag 13- Dina närmsta vänner Dag 14- Favorit Godis Dag 15- Berätta lite om dej själv Dag 16- Vad önskar du dej för något Dag 17- Ditt favorit nummer Dag 18- Har du gjort något som du ångrat Dag 19- Ditt bästa köp år 2012 Dag 20- Vad fick dej att börja blogga För varje dag som går så ska jag göra det här.. Jag har gjort den själv men med lite inspiration av andra bloggar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0