Duktiga Jag , eller inte..

Jag har bestämt en sak som jag ska försöka att hålla men det kommer typ inte att gå men jag ska försöka iallafall. Jag ska ut och springa minst 3 gånger i veckan för att jag ska hålla uppe tempot för jag ska ju spela en 4 Dagars cup Bullerby Cup om en vecka ungefär och fyra dagar är ju ganska mycket att spela och jag tror att det är 2-3 matcher per dag. För två år sen när vi var med för första gången så kom vi tvåa vi förlorade finalen mot ett finskt lag som inte är med i Bullerby detta året för dom är med i Gothia istället. Bloggningen kommer inte vara på topp då men ska försöks att blogga så mycket som jag kan då men då blir det från mobilen och då kommer det inga bilder för det fungerar ju knappt. Men nu måste jag gå och lägga mej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0