Jossan, Alva och Elin<3

Hej dagen har spenderats med Jossan Elin och Alva vi va tills 17:45, efter det gick jag och Jossan runt dammarna och fotade. Både jag och Jossan har systemkameror av Nikon som jag tycker är bra men när vi hade kommit en bit så såg vi en Man i 50 års åldern stå med en kamera för minst 50.000 och ett objektiv som var typ 1.5 meter långt , självklart hade han ett stativ som kameran stog på. När jag och Jossan gick bakom honom så såg vi en till kamera som då var minst lika bra som den andra, Vilken upplevelse det är inte varje dag man ser det!
 
Strax ska jag äta det blir hemma gjorda hamburgare..Mm.
 
Imon ska jag vara med Jossan och då tar jag med mej kameran och då kommer det nya bilder. Jag har inte hunnit att föra över bilderna från dagen idag och så var det inga roliga bilder.'
 
Jag Hittade ingen bild på ett så stort objektiv men jag har bild på kameran, bilderna kommer upp imon så håll koll om ni vill se dom^^
 
 Han fotade änderna som jag och jossan brukar fota ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0