3-1 (:

3-1 Vann Vi Med I Matchen Imot Anderstorp..Jag Var Inte Med Dom 5 Sista Minuterna För Jag Blev Sparkad På Vaden Så Den Blev Svullen Och Blå :( Och Det Är Den Fotfarande, Ja Men Nu Pluggar Jag Inför Provet IMon Det Kommmer Säkert Gå Dåligt..Tror Jag Men Det Har Det Ju Inte Gått Innan :) Men Nu Ska Man Skriva En Hel Text På Engelska Om Australien Och Man Ska Minst Skriva Om Sex Saker -.-
* Australia - The Continent
* Climate
* The First Australians - Aboriginals
* British Colony
* Cities, Capital City
* Language
* People In Australia
* Animals
* Plants
* Resourses
* Recreation
Jag Ska Skriva Om Allt Förutom Den Sista !
Men Nu Måste Jag Fortsätta Att Plugga !
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0