Äntligen !

Änligen funkar vårat internet men det funkade igår men då han jag inte blogga för min lillasyster fyllde år!
Igår så hade min lillasyster släktkalas och sen så åt vi på resturang med en annan familj och efter det var klockan nog halv 9 och då åkte vi hem till dom och tittade på fotboll och fikade typ, men jag Hedda (min lillasyster) och en kille som heter Eddie och är 9 år spelade fotboll ute på deras trädgård men då började det åska så vi gick in..Men sen börjde det att blixtra mycket så vi stannade hos dom till klockan halv 1 på natten för vi cyklade..
Men igår köpte jag min älskade systemkamera Nikon D1300 och därför kommer det komma mer bilder på bloggen och dagens Outfit kommer komma oftare!
Men jag var nyss ute och fotade lite bilder till headern men jag blev inte nöjd med dom bilderna..
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0