Internet -.-

Hej förlåt för att jag inte bloggade igår men det var för att vårt internet inte fungerade så pappa fixade det typ hela dagen men tillslut fungarade det igen men så fungerar det inte sen och sen fungerar det och..Aa ni fattar :)
Men igår gjorde jag inget speciellt, jag var med en kompis senare och vi spelade fotboll och köpte goodis.
Men dagen idag vet jag inte hur den kommer bli. Jag ska kanske vara med någon och imon har vi match mot värnamo 99:or 11:manna och det ska bli kul.¨
Imon i skolan är det Sörgårdsdagen och det är att hela skolan förutom lekis och 6:orna är med för 6:orna håller i stationerna. Men dom klasserna som ska vara med är indelade i lag tex. tre från 1:an, två från 2:an, två från 3:an, två från 4:an och sen två från 5:an och dom är ledare för det laget och mitt lag ser ut som det ovanför, Och jag går i 5:an och ska hålla det laget ihop med en klasskompis:)
Men man går ute i skogen inte nära skolan men man börjar ifrån skolan och så går man efter en karta men självklart har vi en lärare som är med och säger till om vi går fel efter som det är en ny runda!
Men man sa ta med egen matsäck.
Men nu ska jag fixa iordning mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0