Lillkusin, Josse, Alva...

Igår så han jag inte blogga för när jag vaknade så han jag bara att äta frukost och fixa iordning mej och ta på mej kläder för vi skulle åka och hälsa på min lillkusin som är fyller 1 snart men vi firade inte honom utan jag ville bara åka och leka lite med honom för jag inte har träffat honom på ett tag..men sen åkte vi hem och Hedda och mamma åkte upp till stallet  och jag drog ner till Jossan för att va med henne Alva och Tilda och det var kul..Men sen skulle jag ha match men jag har fortfarande ont i min svanskota så jag skippade matchen och passade min lillkusin alltså samma som jag var med tidigare på dagen..Men jag och Morfar passade honom och sen stannade jag och morfar kvar där när min morbror (lillkusinens pappa) kom hem och då bjöd han på pizza och sen kom jag hem kvart i 9 och då han jag inte blogga!
Men idag så var jag med Jossan och Alva, vi hade vatten krig , fjantade oss och lite mer.
Sen var jag och Jossan på IP med några killar och körde fotboll!
Imon ska jag inte göra något speciellt, men ska kanske vara med någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0