Midsommar, Göteborg, Söndag, Måndag O Tisdag..

Hej jag har ju inte bloggat på ett tag och inte berättat vad jag hade gjort på midsommar och dom andra dagarna så istället för att ta det i olika inlägg så tar jag det i ett enda!
 
.MIDSOMMARAFTON.

Jag och min familj åkte klockan halv 2 mot Göteborg och Liseberg när vi var framme i Göteborg så åkte vi till Radisson BLU det var det hotellet vi skulle bo på så vi Chekade in och mötte upp den andra familjen som var redan framme på hotellet (dom bodde också på Radisson), vi gick ut och åkte en Busstaxi till Liseberg, alla tog åkband och så började vi att åka Lisebergsbanan..Sen så åkte vi massor av karuseller men sen senare gick vi och åt och då spöregnade så vi hade tur att vi gick och åt, efter vi hade ätit så åkte vi mer tills Liseberg stängdes.
 
.MIDSOMMARDAGEN,GÖTEBORG.

Vi vaknade och åkte ner till frukosten med den andra familjen och åt, efter det så var det inte så mycket utan vi gick och tittade runt på hotellet på de olika butikerna som fanns inne på hotellet. Sedan så åkte vi hem och bara slappade. Sen på kvällen så åkte hela familjen upp till stallet och jag red våran "Häst" ( hon är en ponny) Ophelia
och Hedda red en "Häst" som heter La Bim men dom som äger La Bim är på semester..
 
.SÖNDAGS.

I söndags så var jag med Jossan och vi sovde också över Söndag till Måndag hemma hos Henne, vi hade väldigt roligt!
 
.MÅNDAG.

Då var jag med Josse och Tilda kom lite senare och vi fotade och lite sådär..Senare var det fotbollsträningen och den var inte så rolig..
 
.TISDAG.

Igår så vaknade jag Halv 2 och satte mej och tittade på TV..Sen så kom det ett Åskoväder men det tog slut efter  30 minuter sen så kom det ett till Åskoväder och efter det kom mamma och Hedda hem och vi förberedde Mammas "kalas" och så kom Pappa hem.. Sedan kom alla gästerna och jag bar mest med min Kusin sixten som fyller ett den 28 Juni!
 
Det var mitt inlägg det kommer mer idag jag ska bara fixa i ordning mej och ta på mej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0