Tillbaka! (:

Nu Är Jag Tillbaka Från BloggPausen Denna Gången Hade Jag BloggPaus Bara För Att Jag Inte Hade Tid Att Blogga Och Så Hade Jag Fullt Upp Med Den Nya Designen Men Headern Ska Göras Om för Den Jag Håller PÅ Med Blev Inte Bra! Så Jag Hoppas Att Allt Blir Klart Innan Söndag!
Under Min BloggPaus Har Jag Varit Med Kompisar, Tränat, Spelat Matcher Och Mycket Mer..
Jag Har Ju Tagit Väldigt Många BloggPauser Nu, Men Ska Inte Ta BloggPauser Längre Utan Då Kommer Det Bli När Jag Åker Bort Eller På Semestrar..Men Då Kanske Jag Kan Ordna Någon Som Gästbloggar!
Min Dag Idag:
Spela Match Mot Anderstorps 99:or 9 eller 11 Manna- Borta.
Plugga Inför En SlutUppgift/Prov Om Australien På Engelska.
Vara Med Någon Kompis..!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0