vänner.

Vänner, falska och äkta alla har vi båda sortens av vänner. Jag vet vilka som är falska och snackar fullt av skit bakom min rygg, och bara utnyttjar mej..Jag fick reda på det för någon månad sen att det fanns riktigt nära vänner som hade sagt riktigt mycket om mej. Ja man kan ju inte direkt bara skita i det utan det fastnar i hjärtat och finns där förevigt. 
Äkta vänner finns det få av men det räcker ju att ha en eller två äkta vänner än att ha 25 falska och ingen äkta bara för dom 25 falska är mycket coolare och snyggare varför ens bry sej om det ?
Äkta vänner är sånna som man kan berätta saker till en utan att den säger det till någon annan, en äkta vän finns alltid vid din sida när något har hänt eller om du bara vill prata. En äkta vän snackar aldrig skit om dej.
Jag har jätte roligt med mina äkta medans man har mindre roligt med dom falska.
Det är du som väljer vilka du umgås med men välj rätt!, följ inte med grupptrycket och gå med dom falska bara för din kompis tycker att du ska vara med dom istället för din äkta kompis som dom tycker är töntig..
Ja det spelar inte heller roll om din Äkta kompis är en kille om du är tjej eller tjej om du är en kille, bara att man har kul och man verkligen kan lita på varandra..
Men som sagt tänk dej för innan du går med dom falska istället för dom äkta!
Google Bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0