Ny Design + Header är på vääg..

Nu ska jag fixa lite nytt och så till bloggen lovar att nästan allt har kommit till bloggen tills på söndag..Hoppas jag statistiken sjunker och sånt, har tröttnat på vissa bloggar så vill ha lite nya förslag. Kommentera i såna fall !
idag var jag med Alva och vi dansade tog bilder och gjorde lite annat..
Skoldagen har varit bra..Först var vi på någon konsert med någon tjej..sen hade vi eng och Ma-.- sen Var det rast med en stört Lipande Lisa Hast som äger dena blogg..Jag grät bara för några killar sa massa saker tiill mej och så..Sen var det Lilla Aktuellt och vi vann i gen, men den andra klassen tappade kontakten med SVT och då fick vi köra själva^^ men vi vann med 4-0 så vi fick in 800 kr till klassen.. förra gången fick vi 1200 när vi vann med 6-0..
Så vi ska vara med nästa vecka med ;DD
image descriptionimage descriptionimage description
bild från idag och gårdagens outfit !
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0