Ser Ni Något Nytt ?

Nyy Header super nöjd med den här nu..Ska blogga om de dagarna jag inte bloggade om förra veckan
Lördag: Jag spelade ju Seriefinal mot vetlanda i innebandy i 99 serien, det blev 1-1 och jaag gjorde ett mål. Sen efter matchen åkta jag på den näst minsta kusinen neahs 8 års kalas men på kalaset lekta jag mest med Mini kusinen Sixten som fyller 1 år i juni ^^
Söndag: Träningsläger med fotbolls-laget, 11 manna fotboll i 99-serien..(Jag är 00)
Måndag/Idag: Jag det var en bra skoldag, hade 2 lektioner engelskan var tröök men på matten fick vi göra kalkylblad på datorena :DD
Men imon är det slööjd-klart mitt favvo ämne för då får vi lyssna på musik !<3
Tack till er som läser min blogg!image description
Tips på bloggar, skriv era egna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0