Tittat på match

Nu är jag hemma efter en ganska bra spelad match av GIS själv var jag inte med men jag tittade och 7- manna vann dom och 11-manna förlorar dom med 1-0 men sen fick jag reda på att det var bara en match allting ihop så då vann GIS med 3-2 så det var ju bra..
Men som sagt var jag ju med Alva och Elin idag och vi bara satt på Elins altan och bara slappade och mös medans vi spelade konstiga saker på Elins gitarr
Tack för den underbart roliga dagen..

VECKAN

Ons-volleyboll träningen och så kanske va med någon
Tor-fotbollsträning och bara slappa
Fre- Jossan kanske sover hos mej och så har vi innebandy träning

Bara jag som har bränt mitt ansikte i solen idag !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0